2020. április 28., kedd

Fejlesztés Márti nénivel 2020. április 28.

Sziasztok!

Bízom benne, hogy tart még a lendület, és könnyen veszitek az akadályokat. Arra gondoltam, hogy most kicsit számolgatunk. Aranyos képeket találtam hozzá.

1.     Akinek sikerül kiszámolni, hogy melyik állat mennyit ér, az küldje el nekem a megoldásokat! Fontos, hogy tartsátok be a műveletek sorrendjét: először szorzások, osztások, azután az összeadás, kivonás.





2.    A mozgás továbbra is nagyon fontos. Kapjatok elő két dobókockát! Először dobjatok az egyikkel, ez jelenti majd a táblázat oszlopát, azután dobjatok a másikkal, ez a sort határozza meg a táblázatból. Nézzétek meg alaposan a gyakorlatot, és hajtsátok végre! Jó tornázást kívánok!



Vigyázzatok nagyon magatokra és írjatok nekem, hogy hogyan sikerült a számolás és a torna!

Szoktuk a szorzótáblát dominóval gyakorolni. Aki tud otthon nyomtatni, és szeretne egy ilyen dominót, az írjon nekem és elküldöm neki.


Jó pihenést a hosszú hétvégére!
Szeretettel: Márti néni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése