2020. március 23., hétfő

Angol_PZS_0323



PZS_5b_angol_0323



Kedves Gyerekek!


Itt vannak a megoldások. Nézzétek meg figyelmesen és javítsátok ki a hibáitokat. Kérem azokat, akik még nem küldték el a házi feladatot azok pótolják.



Angol_5b_0319


Megoldókulcs Tk. 44/1, 2, 3

1. szöveg: 

Hello! Fernando vagyok és Spanyolországból jöttem. Az egyik kedvenc ünnepem az Új év. Szilveszter estéje egy nappal Új év elött van, és Spanyolországban szilveszter éjfélkor 12 db szőlőszemet eszünk meg. Ez nagyon vicces. Én szeretem a névnapomat is, mert étterembe megyünk a családommal és ott ünnepelünk.

2. szöveg:

Hello Heidi vagyok. Szent Iván napja júniusban van és ez fontos ünnep itt Norvégiában. Az ünnep neve Jonsok. Szent Iván estéjén, nagy tüzet csinálunk a szabadban. Az emberek táncolnak és énekelnek. A barátaim és én átugorjuk a tüzet. Mi halat és krumplit eszünk.

3. szöveg:

Hello. Clara vagyok és Angliából jöttem. A kedvenc ünnepem a karácsony. Mi feldíszítjük a házunkat és egy nagy karácsonyfát állítunk. Karácsonynapja elött, a barátaim és én dalokat éneklünk az emberek házai elött. Ezért mi édességet és pénzt kapunk. December 25-én a családunkkal étkezünk. Apukám süt pulykát és kinyitjuk a kapott ajándékokat.

………………………………………………………………………………………………


1.feladadat:

1.go
2.celebrate
3.make
4.jump
5.decorate

2. feladat:

1 true, 2 false, 3 true, 4 false, 5 true, 6 false

3. feladat:

a3, b4, c5, d2, e1


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése